Bildligt talat!

Medlem i Fotoklubben Avtrycket Björn Björnson

Bajenfans 2023

Inlagt 2023-06-08 00:43 | Läst 1405 ggr. | Permalink
Bra bilder, men ser också en viss ilska och inte bara glädje som det väl borde vara.. Känns som ännu en 'ism', kanske en 'bajenism' eller en släng av 'huliganism'.. Själv gillar jag nog ingen 'ism' vad jag kan komma på nu..
Hälsn!
Svar från McBear 2023-06-14 20:01

Det är nog inte så krångligt. Bajengemenskap bara kanske:)

Lägg till

Tidigare blogginlägg